جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟

  • کد خبر: ۲۲۶۷۵۲
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵
بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟
هانسی فلیک، سرمربی سابق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان در حال حاضر بدون تیم است و همچنان تیمی برای فصل آینده پیدا نکرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، پس از موفقیت‌هایی که هانسی فلیک به همراه بایرن مونیخ به دست آورد، انتظار می‌رفت که یک پدیده جدید در دنیای مربی‌گری معرفی شده است؛ کسی که تیمش از گل زدن خسته نمی‌شود و همواره برای کسب پیروزی عطش دارد. اما عملکرد ضعیف او با تیم ملی آلمان، باعث شد تا افراد زیادی به فلسفه و سبک فوتبال او شک کنند.

او پس از برکناری از هدایت تیم ملی آلمان، به دنبال نشستن بر روی نیمکت سرمربی‌گری بارسلونا بود، اما با ماندن ژاوی این انتقال منتفی شد تا فلیک همچنان بدون تیم بماند. او خودش را به چلسی و چند تیم سرشناس دیگر پیشنهاد کرد، اما هیچکدام از آنها حاضر به همکاری با او نشدند.

حالا گفته می‌شود که مدیران بایرن مونیخ در اندیشه برگرداندن هانسی فلیک به آلیانز آره‌نا هستند. به نقل از کریستین فالک، خبرنگار سرشناس آلمانی خبرگزاری بیلد، هانسی فلیک از بازگشت به بایرن مونیخ استقبال می‌کند. بایرن مونیخ برای باشگاه مهمی به حساب می‌آید.

بازگشت فلیک به معنای بازگشت تونی تاپالوویچ هم هست. تاپالوویچ فقط مربی دروازه‌بان‌های تیم فلیک نبود، بلکه نقش دستیار فنی او را نیز ایفا می‌کرد. گفته می‌شد که با رفتن فلیک به بارسلونا، تاپالوویچ نیز به همراه او به تیم کاتالونیایی می‌پیوندد که این اتفاق نیفتاد.

حالا باید دید آیا مدیران بایرن مونیخ برای بازگشت فلیک اقدام می‌کنند یا این سرمربی آلمانی همچنان بدون تیم می‌ماند؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->